Xiaomi Mi 11i 256GB Zwart - Tips & Tricks

Nog geen reviews
Online: Op voorraad: Voor 23:30 uur besteld, morgen in huis

Vragen & antwoorden voor de Xiaomi Mi 11i

  • Heeft de Xiaomi Mi 11i het CE Keurmerk?

    Antwoord:

    Ja, de Xiaomi-telefoons die bij Belsimpel worden verkocht zijn allemaal voorzien van het CE Keurmerk.

  • Heb ik met mijn Xiaomi Mi 11i recht op garantie?

    Antwoord:

    Je hebt met dit toestel gewoon recht op 2 jaar verkopersgarantie. Deze garantie geldt alleen als de originele software op het toestel staat. Wanneer het toestel ter reparatie aangeboden moet worden, wordt deze teruggestuurd naar de leverancier. Houd er dus rekening mee dat de reparatie langer kan duren dan normaal.

  • Hoe werkt Dual SIM bij de Xiaomi Mi 11i?

    Antwoord:

    In een Dual SIM-telefoon kan tegelijkertijd gebruik maken van twee simkaarten met verschillende telefoonnummers. Afhankelijk van het model ben je op beide simkaarten tegelijkertijd bereikbaar, of schakel je tussen de simkaarten. Dit komt goed van pas als je zowel een zakelijk als een particulier nummer hebt, of een Nederlands en een buitenlands nummer. Het verschilt per toestel of je een aparte ringtone per telefoonnummer kunt instellen.


    Schakelen tussen de simkaarten en contacten is heel makkelijk, zodat je altijd vanaf het juiste nummer belt. De contacten staan vaak gesorteerd per simkaart. Zo bel je zakelijke contacten altijd met je zakelijke nummer en privé-contacten met je privénummer. In een Dual SIM-telefoon kun je ook slechts één simkaart gebruiken.

  • Hoe verwijder ik mijn Google-account op mijn Xiaomi Mi 11i?

    Antwoord:

    Als je een Android-toestel retourneert of ter reparatie stuurt, dan is het noodzakelijk dat je je Google-account verwijdert van je apparaat. Om je Google-account te verwijderen volg je onderstaande stappen:

    1. Ga naar Instellingen; 
    2. Klik op Accounts en kijk of hier nog Google-accounts tussen staan;
    3. Klik op het Google-account en kies voor Verwijderen. Je Google-account zelf wordt dan niet gewist, hij wordt alleen van jouw toestel ontkoppeld.
  • Tijdens het bellen zie ik een knipperende pixel in het scherm van mijn Xiaomi Mi 11i, wat is dit?

    Antwoord:

    Sommige telefoons hebben de frontcamera en nabijheidssensor (proximity sensor) in het scherm zitten. De nabijheidssensor knippert zodra je je telefoon dichterbij je oor brengt. Het lijkt dan alsof je een dode pixel in het scherm hebt zitten.

    Die knipperende witte pixel is geen dode pixel maar de nabijheidssensor die zijn werk doet en het scherm uitschakelt tijdens het bellen, om onbedoelde aanrakingen te voorkomen.

Alle vragen & antwoorden