Hoe meld ik mijn retour aan?

Wil je jouw product graag terugsturen? Dan gaan wij je daarmee helpen. Het aanmelden is erg gemakkelijk via je accountpagina. Kom je er niet helemaal uit? Hieronder vind je een kort stappenplan voor het retour sturen van je product.


Stappenplan product aanmelden als retour


  1. Log in op je orderstatuspagina met je e-mailadres en wachtwoord. Heb je nog geen Gomibo-account? Log dan in met je ordernummer en e-mailadres. Je ordernummer vind je in de bevestigingsmail van je bestelling.
  2. Klik in het menu op Retouren
  3. Vink onder Stap 1 het product aan dat je wilt terugsturen. Je kunt ook meerdere producten selecteren.
  4. Geef achter Reden van retour eerst aan waarom je het product terugstuurt. Als je geen reden hebt of het liever niet wilt zeggen kun je ook Geen reden aangeven. Daar doen we niet moeilijk over.
  5. Klik vervolgens onderaan de pagina op de groene knop Verder met aanmelden.
  6. Ga door de vervolgstappen heen en vul overal in wat voor jou van toepassing is. Het hele proces kost je maar een paar minuten!
  7. Wanneer het aanmelden gelukt is krijg je van ons een gratis verzendlabel. Pak je product goed in met behulp van ons inpakadvies en plak je verzendlabel op de doos.
  8. Je hoeft het pakketje alleen nog af te geven. Geef je pakket af bij de dichtstbijzijnde UPS-locatie.
    Let op: Het is niet nodig om voor extra verzendopties zoals aangetekend of verzekerd verzenden te kiezen. Het pakket is via ons verzendlabel al verzekerd. De kosten voor extra verzendopties vergoeden we daarom niet.

Kom je er nog steeds niet uit?

Lukt het aanmelden nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier onderaan onze Klantenservice-pagina.