Ruilen & Annuleren

Wil je je bestelling ruilen of annuleren? Jammer dat niet alles naar wens is, maar natuurlijk helpen we je hierbij. Meld je product direct aan via de groene knop of lees verder op deze pagina voor meer informatie.

Product ruilen of annuleren >


Alle producten van Gomibo kunnen tot 31 dagen na ontvangst gratis geretourneerd worden. Na je retourmelding heb je 14 dagen om je product naar ons terug te sturen.


Spelregels ruilen of annuleren

  • Het product is in originele en ongebruikte staat voor zover redelijkerwijs mogelijk;
  • Het product is, indien redelijkerwijs mogelijk, compleet met onbeschadigde fabrieksverpakking, alle meegeleverde accessoires en onbeschreven boekjes;

Vanuit hygiënisch oogpunt dienen oordopjes die je retourneert ongebruikt te zijn. Oordopjes kunnen we daarom niet retour nemen als ze zichtbaar gebruikt zijn.

Voldoe je niet aan de spelregels?
Denk je dat je niet aan de spelregels voldoet? Ook dan bieden we je een goede oplossing. We controleren je product bij binnenkomst goed en bekijken welke opties we je kunnen bieden. Hiervan houden we je natuurlijk altijd op de hoogte. Je bepaalt zelf welke optie het beste bij je past en wat er met je product gaat gebeuren.


Je product ruilen of annuleren

Wil je liever een andere kleur, toch een ander product of je bestelling annuleren? Dat gaan we voor je regelen. Ruilen of annuleren kan tot 31 dagen na ontvangst en is gratis. Als je je bestelling annuleert, krijg je het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (excl. extra verzendopties zoals aangetekend of verzekerd verzenden) binnen 5 werkdagen teruggestort.

Zet je toestel altijd eerst terug naar de fabrieksinstellingen voordat je deze opstuurt. Heb je een Apple iPhone? Zorg dan dat je ook de functie Zoek Mijn iPhone (Find My iPhone) uitschakelt. Anders kunnen we je retour niet in behandeling nemen.


Product ruilen of annuleren >


Als je je product hebt aangemeld, krijg je van ons een verzendlabel om je product gratis naar ons terug te sturen. Dit verzendlabel is 7 dagen geldig. Je kunt je pakket volgen met een code die je bij het versturen krijgt en je ontvangt een bevestiging als we je pakket hebben ontvangen. Vervolgens gaan we het ruilen of annuleren voor je regelen. We houden je hiervan per e-mail op de hoogte, zodat je precies weet waar je aan toe bent.


Je product is defect

Een defect product is heel vervelend, maar ook dan helpen we je! Kijk hiervoor op onze Garantie & Reparatie-pagina.


Je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen

Voordat je je telefoon opstuurt, is het nodig om deze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Hiermee verwijder je alle instellingen, apps en foto's van je toestel. Om deze te behouden kun je eerst een back-up maken. In onze toestelhulp leggen we uit hoe het maken van een back-up en het resetten werken.