GSM-abonnementen

Bij Gomibo kun je snel en eenvoudig een GSM-abonnement aanvragen. Je kunt kiezen uit een abonnement met of zonder GSM. Wil je meer weten over het aanvragen van een abonnement bij Gomibo? Je vindt alle informatie hierover op deze pagina.



Een abonnementsaanvraag bij Gomibo

  • Hoe bestel ik een abonnement?

    Een GSM-abonnement bestellen via Gomibo gaat in drie eenvoudige stappen: een abonnement kiezen dat bij je past, de gegevens voor je bestelling invullen en je bestelling ontvangen. Wij maken het bestellen zo eenvoudig mogelijk en houden je per e-mail op de hoogte van de status van de bestelling. Zo weet je precies wat je kunt verwachten voor, tijdens en na het bestellen!

    Stap 1: Uitkiezen
    Met behulp van onze allesvergelijker vindt je eenvoudig en snel een abonnement dat aan al je eisen voldoet.

    Stap 2: Bestellen
    Gebruik de grote bestelknop om een product aan het winkelwagentje toe te voegen. Kies de verzendmethode, vul je gegevens in en rond de bestelling af. Wij sturen de abonnementsaanvraag door naar de provider, die vervolgens per e-mail contact met je opneemt over alle details van het abonnement.

    Stap 3: Ontvangen
    Heb je naast het GSM-abonnement nog een product besteld? De bestelling wordt verzonden zodra de betaling is voltooid. Je provider verwerkt de abonnementsaanvraag.

  • Welke gegevens moet ik aanleveren bij een abonnementsaanvraag?

    Wij hebben altijd een identiteitsbewijs en een bankrekeningnummer nodig bij een abonnementsaanvraag. Welke andere documenten je bij de aanvraag moet indienen, verschilt per aanbieder. De provider laat weten welke informatie ze van je nodig hebben.

  • Wat als ik geen Belgisch identiteitsbewijs heb?

    Dan kun je nog steeds een abonnement aanvragen! Er gelden dan meestal wel extra eisen voor de documenten die je moet insturen. Dit verschilt per provider.

  • Wanneer loopt mijn abonnement af?

    Je vind de einddatum van je abonnement terug in je persoonlijke Gomibo-account. Via je provider vind je de einddatum van je GSM-abonnement terug op het contract of in je persoonlijke digitale omgeving via de website van de provider.

  • Kan ik mijn eigen telefoonnummer behouden?

    Ja, je kunt je eigen nummer behouden. Wij helpen je met de nummerbehoudsaanvraag. De details zijn afhankelijk van de provider, je wordt hiervan op de hoogte gebracht zodra de aanvraag voor nummerbehoud is ingediend. Op de pagina over nummerbehoud vind je meer informatie ...

  • Hoe lang voor het einde van mijn huidige GSM-abonnement kan ik een nieuw GSM-abonnement aanvragen?

    Dit is afhankelijk van je provider. In het overzicht hieronder vind je per provider informatie over hoe lang van te voren je een nieuwe abonnementsaanvraag kan indienen.

    Youfone 120 dagen