Verzending

Op deze pagina vind je alles over de verzending en bezorging van je pakket. Heb je een bestelling geplaatst, dan houden we je altijd per e-mail op de hoogte van de verzendstatus van je pakket. Ook kun je deze inzien via je persoonlijke accountpagina.



De verzending van je bestelling

Bij het afronden van je bestelling vind je in de winkelwagen de beschikbare verzendmethoden. Deze veranderen mee wanneer je een ander land selecteert. Vaak kun je er voor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen of op te halen bij een afhaalpunt. Het is mogelijk om een afwijkend leveradres op te geven in de winkelwagen, zo kun je je bestelling bijvoorbeeld op je werk laten bezorgen. Wanneer je bestelling niet door de brievenbus past, moet je thuis zijn om het pakket aan te nemen.

Je pakket volgen
Zodra we je bestelling verzenden, sturen we je een e-mail met een Track & Trace-code. Hiermee kun je zelf je pakket volgen. De Track & Trace-code van je bestelling vind je ook op je orderstatuspagina.


Verzendkosten

We versturen bestellingen kostenloos naar landen binnen Europa.


Veelgestelde vragen

Heb je nog een vraag over de verzending van je bestelling? Hieronder hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet.

  • Naar welke landen verzendt Gomibo?

    We verzenden naar verschillende landen in Europa. Als je in een van de volgende landen/gebieden woont, kunnen wij je bestelling naar je versturen:

    • België
    • Denemarken*
    • Duitsland
    • Finland*
    • Frankrijk*
    • Ierland
    • Italië
    • Nederland
    • Noorwegen
    • Oostenrijk
    • Polen
    • Spanje*
    • Tsjechië
    • Verenigd Koninkrijk (Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland)*
    • Zweden
    • Zwitserland
    • *Uitzonderingen

      Naar een aantal regio's kunnen we geen pakketten verzenden. Dit zijn:

      • Denemarken: Groenland
      • Finland: Aland Eilanden
      • Spanje: Canarische Eilanden
      • Franse Republiek
        • Sint-Maarten
        • Sint Bartholomeus
        • Guadeloupe
        • Martinique
        • Frans-Guyana
        • Réunion
        • Saint-Pierre en Miquelon
        • Mayotte
        • Mayotte Cédex
        • Wallis en Futuna
        • Frans-Polynesië
        • Nieuw-Caledonië
      • Verenigd Koninkrijk
        • Guernsey
        • Jersey
        • Isle of Man
        • Gibraltar
  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

    We houden je altijd per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling. Op het moment dat we deze verzenden, ontvang je een Track & Trace-code. Hiermee kun je op de website van de pakketdienst kijken wanneer je pakket bezorgd wordt. Dit werkt zowel voor bezorging thuis als voor afhalen bij een afhaalpunt. Bekijk onze pagina over levertijden voor meer informatie.

  • Wat als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

    Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorging, laat de bezorger een bericht achter. Hierop wordt aangegeven wat je nu kunt doen, waar je pakket af te halen is of wanneer het pakket opnieuw aangeboden wordt. Deze informatie is ook terug te vinden via je Track & Trace-code.

  • Hoe kan ik het afleveradres van mijn bestelling wijzigen?

    Heb je besteld, maar een foutje gemaakt bij het invullen van je adres? Of wil je de bestelling toch ergens anders laten afleveren? Geen zorgen, je kunt het adres wijzigen. Bekijk eerst op je orderstatuspagina of de bestelling al door ons verzonden is.

    Is je bestelling nog niet verzonden?
    Neem dan contact op met onze klantenservice. We kunnen een adreswijziging doorvoeren in ons systeem zodat het pakket naar het juiste adres verzonden wordt.

    Is je bestelling al verzonden?
    Dan kunnen wij het afleveradres niet meer aanpassen. Wanneer we je bestelling versturen ontvang je van ons een e-mail met de Track & Trace-code. Gebruik deze om te kijken of je het adres nog kunt wijzigen bij de pakketdienst, eventueel na de eerste afleverpoging.