Aftersales

Ook na je bestelling staan we voor je klaar. Werkt je toestel bijvoorbeeld niet zoals verwacht? Veel problemen kun je verhelpen via onze pagina voor het zelf oplossen van toestelproblemen.

Is je probleem niet verholpen of heb je een andere vraag over het retourneren van je product? Hieronder vind je veelgestelde vragen over garantie, reparatie, ruilen en annuleren.


Veelgestelde vragen

  • Ik heb een kapot toestel ontvangen. Wat kan ik doen?

    Indien je het defect binnen 5 werkdagen na ontvangst bij ons meldt, kun je het toestel retour sturen. Meld het probleem via business@gomibo.be voor verdere instructies. Vermeld in de e-mail het ordernummer, de naam en het IMEI-nummer van het product en geef een korte omschrijving van het defect.

    Meld je het defect buiten 5 werkdagen? Laat het ons dan ook weten via een e-mail. We helpen je dan verder via een reparatie.

  • Een toestel dat ik via Belsimpel heb ontvangen, is defect geraakt. Wat kan ik doen?

    Gaat het om een Apple, Asus, OnePlus, Oppo of Samsung toestel, dan kun je het toestel zelf aanmelden via de website van de fabrikant zolang je binnen de termijn van de fabrieksgarantie zit. Bij Apple is dit 1 jaar, bij de overige merken is dit 2 jaar.

    Gaat het om een ander merk? stuur dan een mail naar business@gomibo.be voor verdere instructies. Vermeld in de e-mail het ordernummer, de naam en het IMEI-nummer van het product en geef een korte omschrijving van het defect.

  • Ik heb mijn toestel opgestuurd ter reparatie. Hoe krijg ik een statusupdate?

    Een reparatie duurt doorgaans 5-10 werkdagen. Duurt de reparatie langer en heb je vragen over de status? Neem dan contact op via business@gomibo.be. Vermeld hierbij je ordernummer.

  • Ik heb mijn toestel ter reparatie opgestuurd en heb nu een prijsopgave ontvangen van het reparatiecentrum. Hoe zit dat?

    Op de prijsopgave staat uitgelegd waarom de garantie is afgekeurd. Val-, stoot- en waterschade vallen bijvoorbeeld niet binnen fabrieksgarantie. Heb je vragen na het bekijken van de prijsopgave? Neem dan contact op via business@gomibo.be en vermeld hierbij je ordernummer.

  • Wat kan ik doen als ik na de reparatie vragen of opmerkingen heb?

    Heb je na de reparatie vragen over het proces of is de reparatie niet naar wens verlopen? Laat ons dit dan zo snel mogelijk na het ontvangen van het toestel via business@gomibo.be.

  • Kan ik mijn product annuleren of ruilen?

    Als zakelijke afnemer is annuleren of ruilen in beginsel niet mogelijk. Heb je het toestel maximaal een week geleden gekocht en wil je deze ruilen voor een andere kleur of model? Stuur het ordernummer en de reden van annuleren naar business@gomibo.be. Wij kijken dan naar de mogelijkheden.