Verzending en levering

Voor toestellen op voorraad geldt: voor 23:30 uur besteld en betaald, de volgende dag in huis. Ook grotere aantallen kunnen we vaak uit voorraad leveren.

Heb je een vraag over verzending of levertijd? Kijk dan hieronder bij de veelgestelde vragen.


Veelgestelde vragen

  • Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

    Onze pakketten versturen we met PostNL. Indien voorradig wordt je bestelling de volgende dag geleverd op het door jou ingestelde afleveradres.

  • Ik woon niet in Nederland. Hoe is de levering voor mij geregeld?

    Bij elk product op onze website staat de geschatte levertijd vermeld. Deze verandert mee wanneer je een ander land selecteert. Onze pakketten binnen Nederland en naar België versturen we met PostNL. UPS verzorgt de verzending van de pakketten naar alle andere landen binnen Europa. Verzending binnen Europa is kosteloos.

  • Kan ik een bestelling direct bij mijn klant laten leveren via een dropshipment?

    Ja, wij bieden dropshipment kosteloos aan in heel Nederland. Wanneer je bestelling direct bij de eindklant wordt geleverd, maken we gebruik van een blanco doos. Bij de bestelling zit een pakbon zonder prijzen en met je eigen contactgegevens. Voor de eindklant is het niet zichtbaar dat de producten van Gomibo komen. Onze dropshipment-service is standaard beschikbaar in je Gomibo Business-account. Per bestelling vink je in de winkelwagen aan of je van deze gratis optie gebruik wilt maken.

  • Kan ik een bestelling die geplaatst is met een zakelijk account afhalen in een Belsimpel-winkel?

    Nee, dit is niet mogelijk.

  • Een deel van mijn bestelling is niet op voorraad. Kan ik de rest wel alvast ontvangen?

    Een deellevering wordt niet automatisch aangemaakt. Stuur hiervoor een e-mail naar business@gomibo.be met het ordernummer. Wij sturen dan alles wat op voorraad is alvast af. Het product dat niet op voorraad is sturen wij automatisch af zodra deze weer voorradig is.

  • Ik heb een deellevering ontvangen, maar de producten die ik nog niet ontvangen heb, staan als geannuleerd op de factuur. Klopt dit wel?

    Dit klopt. Bij grote orders verwerken we deelleveringen op deze manier. De producten worden op een aparte order gezet en wij zetten de betaling over.

  • Ik heb zojuist betaald. Wordt mijn bestelling direct verstuurd?

    Bij betaling via iDeal, creditcard, Bancontact of Maestro versturen wij de bestelling dezelfde dag nog. Bij een bankoverschrijving duurt dit 1-2 werkdagen. Zodra de betaling in ons systeem staat versturen wij de bestelde producten.

  • Ik heb akkoord gegeven op een offerte. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Wanneer je voor 17:00 uur akkoord geeft, wordt de bestelling dezelfde dag door ons ingevoerd. Als de betaling ook die dag binnen is, ontvang je de bestelling de volgende dag.

  • Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

    Als alles op voorraad is en de betaling is afgerond kun je er vanuit gaan dat je bestelling geleverd wordt volgens de levertijd die op de website vermeld wordt. Indien de trackingscode van de verzending geen duidelijkheid geeft, kun je een e-mail sturen naar business@gomibo.be. Wij zoeken dan uit waarom het pakket vertraagd is.

  • Het door mij bestelde product is niet op voorraad. Wanneer ontvang ik deze?

    Zodra de producten op voorraad zijn sturen wij alles af. Op je accountpagina kun je de geschatte levertijd vinden.