Assortiment

Het assortiment van Gomibo telt meer dan 20 telefoonmerken, zowel bekend als minder bekend. Met ons uitgebreide assortiment vind je als zakelijke afnemer bij Gomibo altijd de telefoons, tablets en accessoires die je zoekt. Weet je nog niet welk toestel voor jou de beste optie is, of ben je op zoek naar een toestel met bepaalde specificaties? Maak dan gebruik van onze handige allesvergelijker.

Heb je een vraag over ons assortiment? Kijk dan hieronder bij de veelgestelde vragen.


Veelgestelde vragen

  • Zijn de toestellen die Gomibo uitlevert Nederlandse stock?

    Wij verkopen gemixte stock. Deze toestellen zijn bestemd voor de Europese markt, waaronder dus Nederland. Bij grote afname kunnen we (tegen betaling) enkel NL stock uitleveren wanneer deze beschikbaar is. Stuur hiervoor een mail naar business@gomibo.be.

  • Zijn de toestellen die Gomibo uitlevert voorzien van originele seals?

    Ja, de toesteldozen van alle telefoons en tablets die we uitleveren zijn voorzien van originele seals.

  • Kan ik Device Enrolment Program (DEP) gebruiken op iPhones die bij Gomibo gekocht zijn?

    Ja, dat kan op zowel iPhones als iPads. Voor een scherpe prijs installeren wij op verzoek Apple DEP op je bestelde devices. Zo hoef je niet meer om te kijken naar de implementatie van je managementsoftware op nieuwe hardware. Je beheert zelf de software en stelt alles naar eigen wens in. Wil je gebruik maken van deze service? Laat het ons dan voordat je een bestelling plaatst weten via business@gomibo.be. We kunnen Apple DEP niet achteraf installeren.

  • Kan ik Samsung Knox gebruiken op Samsung-toestellen die bij Gomibo gekocht zijn?

    Ja, dat kan wanneer het toestel of de tablet Knox ondersteunt. Voor een scherpe prijs installeren wij op verzoek Samsung Knox op je bestelde devices. Zo hoef je niet meer om te kijken naar de implementatie van je managementsoftware op nieuwe hardware. Je beheert zelf de software en stelt alles naar eigen wens in. Wil je gebruik maken van deze service? Laat het ons dan voordat je een bestelling plaatst weten via business@gomibo.be. We kunnen Samsung Knox niet achteraf installeren.

  • Wat is een outletmodel en hoe bestel ik deze?

    Outlettoestellen, -tablets of -accessoires bestel je gewoon via onze website. Log in met je zakelijke account en kies in het productoverzicht voor lijstweergave om onze (outlet-)voorraad in te zien.

    Outletmodellen zijn eerder besteld en geretourneerd. Deze producten kunnen niet meer als nieuw verkocht worden en bieden we daarom voor een extra scherpe prijs aan. Outletmodellen werken altijd zoals een nieuw product, maar bevatten in meer of mindere mate gebruikssporen. Dit kan ook in de vorm van een beschadigde verpakking of missende accessoires zijn. Het kan dus voorkomen dat er geen headset bij een toestel wordt geleverd. Wel wordt er altijd een lader bijgeleverd. Soms is dit echter geen originele lader, maar een vervangend model. Op outletmodellen garanderen we voor zakelijke afnemers geen fabrieksgarantie.

  • Kom ik als zakelijke afnemer in aanmerking voor promotieacties bij toestellen?

    De actievoorwaarden van een promotie vanuit Gomibo, fabrikanten of providers zijn te vinden op de toestelpagina op onze website. Doorgaans zijn zakelijke afnemers uitgesloten van acties.

  • Kan ik met een zakelijk account een abonnement bestellen?

    Ja, dat kan. In onze allesvergelijker vind je de zakelijke abonnementen die wij aanbieden. Voor vragen over abonnementen kun je terecht bij onze reguliere klantenservice.

  • Kan ik met een zakelijk account accessoires bestellen?

    Ja, dat kan. Op onze accessoirespagina vind je hoesjes, screenprotectors, headsets, smartwatches en nog veel meer.