Mijn Bestellingen

Op je accountpagina vind je een overzicht van alle bestellingen die je geplaatst hebt. Hier zie je de actuele orderstatus en heb je de optie om openstaande betalingen te voldoen. Voor elk toestel dat je besteld hebt, vind je daarnaast het IMEI- en EAN-nummer.

Heb je een vraag over je bestelling? Kijk dan hieronder bij de veelgestelde vragen.


Veelgestelde vragen

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    De actuele status van je bestelling vind je altijd op je orderstatuspagina. Deze status wordt realtime bijgewerkt. Onze klantenservice of Team Zakelijk heeft precies dezelfde informatie, wij kunnen je dus niet meer vertellen dan wat je op je orderstatuspagina ziet. Je wordt daarnaast per mail op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. Met de Track & Trace-code die je ontvangt, kun je precies zien waar je pakket zich bevindt.

  • Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?

    Op de orderstatuspagina vind je een overzicht van alle bestellingen die je geplaatst hebt en de facturen die bij de bestelling horen. Hier vind je ook eventuele creditfacturen. De (credit)facturen zijn te downloaden in PDF.

  • Kan ik mijn facturen op een extra e-mailadres ontvangen?

    Ja, met een zakelijk account is het mogelijk om financiële communicatie op een ander e-mailadres te ontvangen. Standaard is per account een hoofd-e-mailadres ingesteld waarop alle communicatie vanuit Gomibo binnenkomt. Je kunt daarnaast een e-mailadres instellen, waarop alleen financiële communicatie binnenkomt. E-mails met betrekking tot betalingen, facturen en betalingsherinneringen ontvang je dan op beide mailadressen. Wil je hier gebruik van maken? Laat ons dan via business@gomibo.be weten welk hoofd- en welk extra e-mailadres je wilt instellen.

  • Ik wil mijn klantgegevens of afleveradres wijzigen. Hoe doe ik dit?

    Geef in een e-mail naar business@gomibo.be aan wat je wilt wijzigen, dan passen wij dit direct voor je aan. Voor wijzigingen kunnen wij aanvullende controles uitvoeren.

  • Hoe reset ik het wachtwoord van mijn zakelijke account?

    Klik hiervoor op de optie “Wachtwoord vergeten” op www.gomibo.be/inloggen. Op die manier kan je zelf snel en gemakkelijk je wachtwoord wijzigen! Lukt het niet? Stuur dan een e-mail naar business@gomibo.be.